Navigacioni menij

понедељак, 5. април 2021.

Neviđeno bezakonje bivših aleksandrovačkih vlastodržaca

POTPUNO UNIŠTILI DOKUMENTACIJU TURISTIČKE ORGANIZACIJE 

Aleksandrovac - Nebojša Bondžić novi likvidacioni Upravnik Turističke organizacije Aleksandrovac u likvidaciji, obavestio je danas "Rasinu press" da je dokumentaija ove TO potpuno uništena.

-Moj predhodnik Milutin Jovković, koji je bio likvidacioni Upravnik Turističke organizacije Aleksandrovac od 2009. do jula meseca 2018. godine, kada sam od njega preuzeo tu dužnost, nije mi predao ni jedan dokument o poslovanju  ove TO. Kada sam mu postavio pitanje, šta je sa dokumentacijom, on je kratko odgovorio - ne znam"- tvrdi Bondžić i dodaje, da je "Jovković sam sebi pisao ugovore o delu, pa je poput Vukosava Sudimca, naplatio milione od opštine Aleksandrovac".

Kako "Rasina press" nezvanično saznaje, dokumentacijom Turističke organizacije Aleksandriovac, do momenta otvaranja likvidacionog postupka, raspolagao je Dobrica Savković, bivši direktor te TO. 


Нема коментара:

Постави коментар