Navigacioni menij

четвртак, 8. август 2019.

Urenik našeg lista u nemilosti aleksandrovačke vlasti


OTVORENO PISMO NOVINARA GVOZDENA ZDRAVIĆA

-         UNS,
-         NUNS,
-         Šefu Delegecije Evropske unije u Srbiji
-         Kancelariji Saveta Evrope u Beogradu
-         Aleksandru Vučiću, predsedniku Republike Srbije,
-         Ani Brnabić, predsednici Vlade Srbije,
-         Medijima,


POMOZITE MI DA SE IZBORIM PROTIV DISKRIMINACIJE KOJA TRAJE 15 GODINA, I OMOGUĆITE MI DA NORMALNO RADIM  POSAO NOVINARA

Preduzeće Zdravić press, koje je osnivač Regionalnog lista “Rasina press”   blagovremeno  je podnelo zahtev predsedniku Skupštine opštine Aleksandrovac Tomi Savkoviću za praćenje sednice opštinskog parlamenta, koja će se održati sutra sa početkom u 10 časova.

Pre nekoliko minuta pred mojom kućom u selu Dobroljubci zaustavio se opštinski automobil iz kog je sa kovertom u ruci izašao radnik opštinske Uprave, nudeći mi da potpišem “neko obaveštenja iz opštine”.

Odbio sam prijem tog “ obaveštenja” po hitnom postupku,  jer nisam radnik opštinske Urave, ni odbornik u SO, kao ni javni funkcioner opštine Aleksandrovac. Zaključujem, da mi vlast u Aleksandrovcu zabranjuje da pratim sutrašnju sednicu SO i radim svoj posao novinara,  za koji sam se školovao.
To, najmanje, očekujem od nove SNS vlasti u Aleksandrovcu, oličene u predsedniku opštine dr. Mirku Mihajloviću, koji se do dolaska na funkciju zalagao za JAVNOST RADA SKUPŠTINE I SLOBODU MEDIJA.

Za slučaj, da mi sutra bude ZABRANJENO praćenje i izveštavanje sa sednice SO, izjavljujem da ću ZAPOČETI ŠTRAJK GLAĐU ispred Upravne zgrade opštine Aleksandrovac.

Zašto sam se odlučio na takav korak? Zato što me vlast u Aleksanddrovcu punih 15 godina DISKRIMINIŠE - fizički i verbalno napada i ponižava putem medija. Lepi mi etikete da sam "nedostojan da pratim sednice Skupštine, da “pišem lažno" i čini sve da ugasi list "Rasina press", čiji sam vlasnik i glavni  odgovorni urednik.

Zato Vas sve molim da mi pomognete da se izborim protiv diskriminacije i omogućite mi da normalno radim posao novinara.

Unapred Vam se zahvaljujem,
Srdačan pozdrav
Gvozden Zdravić, novinar-istraživač

Нема коментара:

Постави коментар