Navigacioni menij

субота, 8. октобар 2016.

SLUČAJ BRUSKOG DEČAKA ČIJI SU RODITELJI RAZVEDENI: Pobegao sam kod oca, jer me majka bije i ne da mi da jedem!

Brus – Zbog bežanije dvanaestogodišnjeg dečaka Jovana Milenkovića, čiji su roditelji razvedeni, od majke Mirjane iz Brusa, kod oca Svetislava u župsko selo Parčin, ovih dana se u bruskom kraju digla velika prašina.



Prvo su, po prijavi njegove majke Mirjane Dačković, reagovali radnici bruskog Centra za socijalni rad, naloživši njenom bivšem mužu Svetislavu Milenkoviću, da joj vrati maloletnog Jovana, koji joj je nakon razvoda braka bruski sud poverio na negu, čuvanje i vaspitanje.



Potom je intervenisala bruska policija, koja je takođe stala na Mirjaninu stranu, upozorivši Svetislava da će „u slučaju daljeg zadržavanja maloletnog deteta snositi zakonske posledice“.

Različita mišljenja o ovom slučaju imaju žitelji bruskog kraja, koji na jednoj strani opravdavaju postupak dečaka, a na drugoj su kategorično protiv njegove volje.
Međutim, maloletni Jovan kaže, da se nije uopšte dvoumio, kada je „po svojoj volji pobegao od majke“.

-Pobegao sam bez ičijeg nagovora od majke kod oca u Parčin, jer me majka bije i ne da mi da jedem. Osim toga, u Parčinu  mi je mnogo lepo. Ovde mi žive rođeni brat Stefan i sestra Tamara. Zato nisam hteo da pođem sa čikama u plavoj uniformi, koji su došli da me vode u Brus kod majke“ – kaže maloletni Jovan i dodaje, da će kad poraste sagraditi majci kuću „da se više ne muči kao podstanarka“.

Otac Svetislav širi ruke i sleže ramenima ističući spremnost, da  Jovana , kada on to poželi, odvede u Brus kod majke.

-Uvek sam govorio Jovanu da sluša Mirjanu i da bude dobar prema njoj. Kada mi je rekao zašto je od nje pobegao, ja sam ga prihvatio, ali sam mu naglasio, da ću biti spreman da upalim auto i odvezem ga u Brus kod majke, uvek kada on to poželi“ – ističe Svetislav.  

Inače, bivši supružnici Mirjana i Svetislav su izrodili četvoro dece. Sud u Brusu odlučio je, nakon završetka brakorazvodne parnice, da Mirjani pripadne Katarina(20) i Jovan(12), a Svetislavu Stefan(16) i Tamara(22).


 Tekst i foto: Gvozden Zdravić

Нема коментара:

Постави коментар