VUČIĆ: VELIKU KORIST OD MORAVSKOG
KORIDORA IMAĆE I GRAĐANI ŽUPE
Kruševac - Predsednik Srbije Aleksandar
Vučić obratio se na svečanom obeležavanju početka radova na Moravskom koridoru,
deonica Pojate-Preljina, naglasivši da će veliku korist od ove investicije,
koja kako se očekuje treba da se završi za četri godine, imati građani
centralne Srbije gde živi preko pola miliona ljudi: Župa i Aleksandrovac,
Trstenik, Kruševac, Stalać, Ćićevac, kao i Vrnjačka banja, Kraljevo i Čačak.
Vučić je rekao da će to biti prvi
digitalni i najširi auto-put u Srbiji, pošto će kolovozne trake biti širine i
do 30 metara, a signalizacija pored autoputa obaveštavaće vozače o magli,
poledici, eventualnim saobraćajnim nezgodama.
- U oktobru smo bili zemlja sa najvećim
privrednim rastom u Evropi i to je nešto što smo uspeli zajednički da menjamo.
Da li su naši ljudi bogati? Nisu. Ali ovo što danas radimo je posebno. 113
kilometara koji spajaju Zapadnu i Istočnu Srbiju i ovim ćemo da rešimo pitanje
poplava. Ljudi neće morati da brinu za svoje fabrike, kuće i zemljište. Ovim
vraćamo život. Hoćemo da vratimo mlade, a to možemo novim putevima i fabrikama.
U Kraljevo su nam došli ljudi tek kada smo im obećali autoput. U Kruševcu je
sada Kronbert Šubert, a drugi su mislili da je to fantazmagorija - rekao je
Vučić.
Direktor projekta Moravskog koridora
Endi Milunzi rekao je, da je Moravski koridor više nego put, jer je prvi 5G
auto-put.
- Moravski koridor će imati važan i
masivan sistem za odbranu od poplava, ovo je prvi put da će biti izgrađen
ovakav sistem na Balkanu - istakao je on.
Moravski koridor povezuje
Čačak, Mrčajevce, Adrane, Kraljevo, Vrnjačku Banju, Trstenik, Stopanju, Kruševac,
Ćićevac i Pojate i spojiće dva panevropska koridora 10 i 11.
Tokom radova na tom auto-putu, koji se
gradi za maksimalnu dozvoljenu brzinu od 130 kilometara na čas, biće izgrađeno
ukupno 11 petlji i 130 ostalih objekata, od čega 71 most, 23 nadvožnjaka, pet
podvožnjaka i 31 propust.
Inače, Moravski koridor gradi
američko-turski konzorcijum "Behtel Enka".
Нема коментара:
Постави коментар